Number of the records: 1
Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu
Title Postoje podnikovej praxe a odbornej verejnosti v Slovenskej republike k marketingu Translation Attitudes of Business Practice and the Professional Public in the Slovak Republic towards Marketing Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 46, č. 2 (1998), s. 307-319. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1998. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * Slovensko * podnik * štruktúra organizačná * výskum trhu * prieskum informačný * dotazníky Annotation Ciele výskumného projektu Analýza úrovne uplatňovania marketingu na Slovensku. Dotazníkový prieskum orientovaný na posúdenie znalostí a stupňa implementácie marketingu v súbore 74 podnikov. Formalizácia a inštitucionalizácia marketingu. Vývoj jednotlivých marketingových nástrojov v slovenských podnikoch. Uplatňovanie marketingu a jeho odlišný vývoj v jednotlivých typoch podnikov. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-3
article
Number of the records: 1