Number of the records: 1  

Podnikovú kultúru nezachráni len imidž, logo či reklamný billboard

  1. Title Podnikovú kultúru nezachráni len imidž, logo či reklamný billboard
    Author infoKatarína Začková
    Author Začková Katarína
    Source document Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 41 (7. októbra 1998), s. 14A. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords kultúra podniková * manažment * zdroje ľudské * Slovensko * Whirlpool Slovakia, a.s.
    AnnotationPodniková (firemná) kultúra a ekonomická prosperita firmy. Vývoj podnikovej kultúry na Slovensku. Kultúra vysokej výkonnosti (High Performance Culture - HPC) vo firme Whirlpool. Firma sa v SR etablovala v r. 1992 a v r. 1996 odkúpila všetky akcie od Tatramatu Poprad.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 41-52

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.