Number of the records: 1  

Marketingový program

  1. Title Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 1
    Author infoJan Urbánek
    Author Urbánek Jan
    Source document Obchod Kontakt Marketing. Roč. 7, č. 9 (Září 1998), s. 14-15. ISSN 1210-4531
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords marketing mix * podnikanie medzinárodné * ceny * znižovanie cien * znižovanie nákladov * tímy pracovné * zisk * marketing * styk zahraničnoobchodný
    AnnotationCena ako zdroj výnosov v marketingovom mixe. Určovanie ceny v medzinárodnom podnikaní. Znižovanie cien podľa Henryho Forda. Vznik ceny. Tímy rôznych profesií spolupracujúce od nápadu na výrobok po jeho realizáciu na trhu. Náklady a etapy týchto procesov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.