Number of the records: 1  

Ako vybudovať programy lojality?

  1. Title Ako vybudovať programy lojality?
    Author infoMartin Marko
    Author Marko Martin
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 11. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * klienti * firmy * konkurencia * obchod * komunikácia * partneri obchodní * nástroje marketingové * programy
    AnnotationBudovanie programov lojality a lojálni zákazníci. Skúsenosti teórie a praxe tzv. trade loyalty programs. Ide o lojálnych zákazníkov v oblasti obchodu. Klienti podľa významu. Stanovenie cieľov u skupín klientov. Prostriedky na dosiahnutie cieľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.