Number of the records: 1  

Moment a Profit - relounch týždenníkov

  1. Title Moment a Profit - relounch týždenníkov
    Author infoZuzana Dubová
    Author Dubová Zuzana
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 1,42-43. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords tlač * časopisy * komunikácia * kampane reklamné * vydavateľstvá * Euroskop, a.s. * Perex, a.s.
    AnnotationZásadné zmeny v oblasti segmentu týždenníkov na trhu printových médií. Spoločenský týždenník Nedeľná pravda a ekonomický týždenník Slovenský profit zmenili svoju tvár. Zmena grafickej koncepcie týždenníkov. Zmeny na pôde vydavateľstva Perex, a.s. Dôvody zmien. Cieľová skupina časopisu Moment. Reklamná kampaň na uvedenie časopisu Moment. Zmeny na pôde vydavateľstva Euroskop. Reklamná kampaň nového Profitu. Vývoj čítanosti ekonomických a spoločenských týždenníkov za roky 1994-1997.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.