Number of the records: 1  

Plánovanie inside-out

  1. Title Plánovanie inside-out . 1
    Author infoMilan Lechnický
    Author Lechnický Milan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 9 (September 1998), s. 28. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * plánovanie * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * plán marketingový * modely
    AnnotationPoužívanie dvoch modelov plánovaní v oblasti marketingu ako aj v oblasti marketingovej komunikácie. Tradičné plánovanie tzv. inside-out (zvnútra von) a nové, outside-in (zvonka dnu). Postup plánovacieho procesu inside-out, ktoré sa začína producentom, značkou, výrobkom, či službou a končí sa spotrebiteľom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.