Number of the records: 1  

Päť nosných stĺpcov ekologického marketingu

  1. Title Päť nosných stĺpcov ekologického marketingu
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 10 (1998), s. 217-219
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * ekológia * výroba ekologická * recyklácia odpadu * manažment * výrobky ekologické
    AnnotationPäť nosných stĺpcov na ktorých by mal stavať ekologický marketing. 1. Vyvíjanie recyklovateľne vhodných nových výrobkov. 2. Ekologická produkcia. 3. Ekologický manažment komplexnej kvality - Total quality environmental management (TQEM). 4. Priemyselné ekosystémy. 5. Ekologické hodnotenie technológií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.