Number of the records: 1  

Ako si vybrať reklamnú agentúru

  1. Title Ako si vybrať reklamnú agentúru
    Author infoPeter Malec
    Author Malec Peter
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 10 (Október 1998), s. 23. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * agentúry * brief * briefing * informácie * etika * Európska asociácia reklamných agentúr
    AnnotationOdporúčania pre zadávateľov reklamy v oblasti etických pravidiel výberu reklamnej agentúry, ktoré uverejnila Európska asociácia reklamných agentúr (EAAA). Príprava stručného základného briefu. Pozvanie na výber najviac 3 agentúr. Vyhodnotenie odpovedí potrebných na rozhodnutie. Stanovenie finančných podmienok výberového konania. Poskytnutie relevantných informácií o trhovom postavení firmy. Stanovenie objektívneho hodnotiaceho systému. Ukončenie výberového konania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.