Number of the records: 1
Plánovanie outside-in
Title Plánovanie outside-in . 2 Author info Milan Lechnický Author Lechnický Milan Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 10 (Október 1998), s. 26. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * plánovanie * outside-in * zákazníci * informácie * značky výrobné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová Annotation Plánovací proces outside-in v marketingovej komunikácii. Charakteristika plánovania outside-in - od zákazníka k značke. Budovanie databázy o správaní sa spotrebiteľa. Sústredenie na spotrebiteľa a nie na predaj alebo zisk organizácie je najväčším rozdielom, ktorým sa plánovanie outside-in líši od plánovania inside-out. Výber taktiky marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1