Number of the records: 1  

Vonkajšia reklama nie sú len billboardy

  1. Title Vonkajšia reklama nie sú len billboardy
    Author infoAndrea Urbanovská
    Author Urbanovská Andrea
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 10 (Október 1998), s. 59. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * prostriedky reklamné * médiá * prieskum trhu
    AnnotationPretransformovanie reklamných plagátov na billboardy, ktoré tvoria základ vonkajšej reklamy. Vonkajšia reklama na mediálnom trhu. Vonkajšia reklama z pohľadu mediálnej agentúry. Mediálny prieskum billboardových plôch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.