Number of the records: 1
Legislatívne rámce športového sponzoringu
Title Legislatívne rámce športového sponzoringu Author info Jana Ďuričeková Author Ďuričeková Jana Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 12-13. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Keywords sponzorovanie * šport * dary * reklama * legislatíva * normy právne * Slovensko Annotation Kvantifikácia športovej ekonomiky a športu sa komerčne využíva na propagačné účely podnikov vo svete. Iná je situácia na Slovensku. Hľadanie odpovede na otázku či existuje dôvod, ktorý znižuje atraktívnosť športu ako komunikačného média. Faktory, ovplyvňujúce realizáciu športových aktivít. Legislatívny rámec a právne normy športového sponzoringu. Legislatívne ponímanie športového sponzoringu - ako daru a ako reklamy. Zákon č.286/1992 o daniach z príjmov. Zákon č. 220/1996 Z.z. o reklame sponzorstvo ako reklama. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1