Number of the records: 1  

Keď budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť...

  1. Title Keď budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť...
    Author infoMartin Mazág, Ivan Perlaki
    Author Mazág Martin
    Co-authors Perlaki Ivan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 18-19. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords plánovanie strategické * riadenie strategické * stratégia podniková * scenáre * komunikácia marketingová * paradigma * podnikanie
    AnnotationPlánovanie strategických scenárov dlhodobo úspešných firiem je založené na paradigme podľa ktorej budúcnosť ovplyvňuje prítomnosť. Podstatou scenárov je príprava firmy na viaceré alternatívne budúcnosti. Rozhovor s touto tematikou s doc. Ing. Ivanom Perlakim, CSc, ktorý vedie poradenskú firmu. Odpovedá na otázky z oblasti stratégie podnikania. Riadenie firiem modernými metódami. Plánovanie strategických scenárov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.