Number of the records: 1  

Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania

  1. Title Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania
    TranslationThe Need for systems which support marketing decisions
    Author infoMiroslav Mariaš
    Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 9, č. 4 (1998), s. 15-17. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * systémy informačné marketingové * systémy informačné manažérske * CIM * modely * rozhodovanie * zabezpečenie informačné * technológie informačné
    AnnotationOvládanie marketingových informácií prostredníctvom informačných technológií - súčasť efektívneho marketingu. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému. Vlastnosti obchodných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia. Klasifikácia modelov používaných pre marketingové rozhodovanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.