Number of the records: 1
Podprahová reklama - mýtus minulosti?
Title Podprahová reklama - mýtus minulosti? Author info Martin Čapo Author Čapo Martin Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 36-37. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * techniky reklamné * prostriedky reklamné * médiá * agentúry * USA * história Annotation Využívanie techniky podprahového vnímania médiami, reklamnými agentúrami. História používania podprahovej reklamy v USA a následne zákaz používania tejto reklamnej techniky ovplyvňujúcej ľudské podvedomie. Podprahový vplyv vizuálnej reklamy. Niekoľko príkladov podprahovej reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1