Number of the records: 1  

Podprahová reklama - mýtus minulosti?

  1. Title Podprahová reklama - mýtus minulosti?
    Author infoMartin Čapo
    Author Čapo Martin
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 36-37. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * techniky reklamné * prostriedky reklamné * médiá * agentúry * USA * história
    AnnotationVyužívanie techniky podprahového vnímania médiami, reklamnými agentúrami. História používania podprahovej reklamy v USA a následne zákaz používania tejto reklamnej techniky ovplyvňujúcej ľudské podvedomie. Podprahový vplyv vizuálnej reklamy. Niekoľko príkladov podprahovej reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.