Number of the records: 1  

Značky a psychologie

  1. Title Značky a psychologie
    Author infoJitka Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Obchodník : měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 11 (Listopad 1998), s. 14. ISSN 1210-6178
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Keywords značky výrobné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * psychológia * psychológia predaja * výrobky značkové * imidž * výskum trhu * ceny * kvalita výrobkov
    AnnotationSchematická definícia značky. Kvalitatívna a psychologická analýza značky. Značka v očiach spotrebiteľov - vysoká kvalita, vysoké ceny. Faktory ovplyvňujúce "cenové vedomie" spotrebiteľa a rozhodovanie o kúpe. Analýza značky pre jej úspešný rozvoj. Zisťovanie pôsobnosti značky na ľudskú psychiku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.