Number of the records: 1
Značky a psychologie
Title Značky a psychologie Author info Jitka Vysekalová Author Vysekalová Jitka Source document Obchodník : měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 11 (Listopad 1998), s. 14. ISSN 1210-6178 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Keywords značky výrobné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * psychológia * psychológia predaja * výrobky značkové * imidž * výskum trhu * ceny * kvalita výrobkov Annotation Schematická definícia značky. Kvalitatívna a psychologická analýza značky. Značka v očiach spotrebiteľov - vysoká kvalita, vysoké ceny. Faktory ovplyvňujúce "cenové vedomie" spotrebiteľa a rozhodovanie o kúpe. Analýza značky pre jej úspešný rozvoj. Zisťovanie pôsobnosti značky na ľudskú psychiku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-12
article
Number of the records: 1