Number of the records: 1
Marketingový program
Title Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 3. Cenové souvislosti Author info Jan Urbánek Author Urbánek Jan Source document Obchod kontakt marketing. Roč. 7, č. 11 (Listopad 1998), s. 14-15. ISSN 1210-4531 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords marketing mix * marketing * ceny * podmienky platobné * technika obchodná * parita dopravná * riziko kurzové * inflácia * cyklus výrobku životný * kvalita výrobkov * obaly * značky výrobné * známky ochranné * podnikanie medzinárodné * styk zahraničnoobchodný Annotation Cena v súvislosti s ďalšími komponentami. Vzájomné vzťahy ceny a: platobných podmienok, množstva tovaru, obchodnej metódy, dopravnej parity, kurzových rizík, inflácie, cyklu životnosti, obalu, kvality a firemnej značky alebo ochrannej známky výrobku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-12
article
Number of the records: 1