Number of the records: 1  

Marketingový program

  1. Title Marketingový program : ceny v mezinárodním podnikání. 3. Cenové souvislosti
    Author infoJan Urbánek
    Author Urbánek Jan
    Source document Obchod kontakt marketing. Roč. 7, č. 11 (Listopad 1998), s. 14-15. ISSN 1210-4531
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords marketing mix * marketing * ceny * podmienky platobné * technika obchodná * parita dopravná * riziko kurzové * inflácia * cyklus výrobku životný * kvalita výrobkov * obaly * značky výrobné * známky ochranné * podnikanie medzinárodné * styk zahraničnoobchodný
    AnnotationCena v súvislosti s ďalšími komponentami. Vzájomné vzťahy ceny a: platobných podmienok, množstva tovaru, obchodnej metódy, dopravnej parity, kurzových rizík, inflácie, cyklu životnosti, obalu, kvality a firemnej značky alebo ochrannej známky výrobku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.