Number of the records: 1  

Využívanie marketingu v podniku

  1. Title Využívanie marketingu v podniku
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Finančný radca. Č. 3 (1999), s. 22-45. ISSN 1335-3861
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výrobky * portfólio * rozhodovanie * výnosy podnikové * matice * stratégia marketingová * prieskum trhu * výskum trhu * segmentácia trhu * analýza trhu * analýza swot * správanie spotrebiteľa * taktika podniková
    AnnotationZhrnutie základnej problematiky marketingu, zameranie na marketingové aktivity, marketingový výskum a analýzu. Podstata marketingu. Príklad rozhodovania o výrobkovom portfóliu podniku použitím BCG matice. Cena ako hodnota vnímaná zákazníkom. Výber optimálnej varianty marketingového mixu. Obsah firemného marketingu. Marketingový výskum. Využitie výsledkov prieskumu v marketingovom rozhodovaní. Analýza trhu. Segmentácia trhu. Analýza spotrebiteľa. Analýza silných a slabých stránok podniku.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE00 02063-001, dokument vo fonde SEK
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-7

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.