Number of the records: 1  

Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme

  1. Title Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme
    Parallel titleThe Culture of marketing-oriented firm
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 10, č. 1 (1999), s. 30-31
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kultúra podniková * koncepcie * schémy organizačné * marketing * zákazníci
    AnnotationMarketingová orientácia firiem. Štyri základné prvky marketingovej koncepcie: 1. Sústredenie sa na trh. 2. Orientácia na zákazníka. 3. Koordinovaný marketing. 4. Dosiahnutie zisku prostredníctvom uspokojenia zákazníka. Podniková kultúra ako riadiaca zložka podniku. Prednosti silnej podnikovej kultúry. Znaky podnikovej kultúry. Determinanty podnikovej kultúry: Vonkajšie vplyvy. Vnútorné vplyvy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-4 + mim. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.