Number of the records: 1
Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme
Title Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme Parallel title The Culture of marketing-oriented firm Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 10, č. 1 (1999), s. 30-31 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak, English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords kultúra podniková * koncepcie * schémy organizačné * marketing * zákazníci Annotation Marketingová orientácia firiem. Štyri základné prvky marketingovej koncepcie: 1. Sústredenie sa na trh. 2. Orientácia na zákazníka. 3. Koordinovaný marketing. 4. Dosiahnutie zisku prostredníctvom uspokojenia zákazníka. Podniková kultúra ako riadiaca zložka podniku. Prednosti silnej podnikovej kultúry. Znaky podnikovej kultúry. Determinanty podnikovej kultúry: Vonkajšie vplyvy. Vnútorné vplyvy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-4 + mim. č.
article
Number of the records: 1