Number of the records: 1  

Získávání nových trhů

  1. Title Získávání nových trhů . 4. Jak odhadnout prodejnost zboží
    Author infoAlfons Kachlík, Hana Kachlíková
    Author Kachlík Alfons
    Co-authors Kachlíková Hana
    Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 2 (Únor 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.56 - Zahraničnoobchodný styk
    Keywords vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * výrobky * spotrebitelia * konkurencia medzinárodná * predpisy * kvalita výrobkov * distribúcia * ceny predajné * ceny * metódy distribučné * komunikácia * tovar
    AnnotationUpresnenie podmienok pre vstup na zvolené trhy. Ciele vlastného výskumu zahraničného trhu ohľadne výrobkov efektívne predajných na danom trhu. Dokazovanie akosti exportovaných výrobkov. Prieskum požiadaviek spotrebiteľov a distribučnej siete. Zisťovanie dovozných cien a platobných podmienok. Postup výskumu metód komercializácie, fyzickej distribúcie a foriem komunikácie konkurentov so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.