Number of the records: 1
Marketingový program
Title Marketingový program . 7. Rozhodování o metodě vývozu Author info Jan Urbánek Author Urbánek Jan Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 3 (Březen 1999), s. 16-17. ISSN 1210-4531 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * vývoz * vývoz priamy * vývoz nepriamy * vzťahy vlastnícke * náklady fixné * náklady variabilné * ceny vývozné * firmy cvičné Annotation Rozhodovanie o metóde vývozu na príklade fiktívneho podniku. Rozhodovanie o možnosti exportu a o tom, či vyvážať priamo alebo cez tradingovú firmu. Súčasné vývojové tendencie vo vlastníckych vzťahoch firiem. Stanovenie prijateľnej exportnej ceny. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1