Number of the records: 1  

Marketingový program

  1. Title Marketingový program . 7. Rozhodování o metodě vývozu
    Author infoJan Urbánek
    Author Urbánek Jan
    Source document Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 3 (Březen 1999), s. 16-17. ISSN 1210-4531
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * vývoz * vývoz priamy * vývoz nepriamy * vzťahy vlastnícke * náklady fixné * náklady variabilné * ceny vývozné * firmy cvičné
    AnnotationRozhodovanie o metóde vývozu na príklade fiktívneho podniku. Rozhodovanie o možnosti exportu a o tom, či vyvážať priamo alebo cez tradingovú firmu. Súčasné vývojové tendencie vo vlastníckych vzťahoch firiem. Stanovenie prijateľnej exportnej ceny.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.