Number of the records: 1
Reklamný trh narástol o 19 perc.
Title Reklamný trh narástol o 19 perc. Author info Pavel Hapák Author Hapák Pavel Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 1999), s. 1,20-21. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * výdavky * médiá * trh * Slovensko * ukazovatele * 1997-1998 * 2003 Annotation Vývoj reklamného trhu na Slovensku. Trh v roku 1998 vzrástol oproti roku 1997 o 19 perc. Trh reklamy a hospodárska recesia. Hospodársky vývoj a reklamný trh. Vývoj hlavných ukazovateľov. Štruktúra výdavkov na reklamu, reklama do roku 2003. Vývoj parametrov rastu reklamného trhu. Metodika hodnotenia veľkosti reklamného trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-6
article
Number of the records: 1