Number of the records: 1
Jaký je postkomunistický zákazník?
Title Jaký je postkomunistický zákazník? Source document Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 4 (1999), s. 20-21. ISSN 1210-4094 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords prieskum spotrebiteľský * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské * SVE * výrobky * potraviny Annotation Výsledky prieskumu porovnania kritérií, podľa ktorých nakupujú spotrebitelia v štátoch strednej a východnej európy. Roly, ktoré zohrávajú v rozhodovacom procese pri nákupe potravín u príslušníkov jednotlivých národov tieto kritériá: akosť a cena výrobku, nutričná hodnota potravín, znalosť a značka výrobku, ekologické vlastnosti, preferencia domácich výrobkov, atraktívny obal, popularita výrobku a reklama. Roly týchto a ďalších kritérií pri nákupe nepotravinárskych výrobkov (doprovodný servis, dizajn). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-6
article
Number of the records: 1