Number of the records: 1  

Päť univerzálnych definícií marketingu

  1. Title Päť univerzálnych definícií marketingu
    Author infoŠtefan Rajt
    Author Rajt Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 1 (1999), s. 7-8
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh * ponuka * dopyt * koncepcie * postoje * normy
    AnnotationMarketing a jeho 5 definícií. Marketing vytvára a formuje trh. Marketing - regulátor dopytu. Spôsoby regulácie dopytu. Prvky a štruktúra systému imperatív. Všeobecné a základné imperatívy. Singulárne imperatívy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.