Number of the records: 1  

Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu

  1. Title Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu : Systém AIDA
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 2-3 (1999), s. 33-41
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * komunikácia * rozhodovanie * plánovanie * objekty reklamy * prostriedky reklamné * ciele podnikové * tvorba reklamy * náklady * médiá * realizácia obchodná * agentúry * kontrola * inzercia
    AnnotationReklama ako dôležitý nástroj komunikácie určitého podniku na jeho odbytových trhoch. Funkcie reklamy. Reklamné rozhodnutia. Plánovanie reklamných prostriedkov. Plánovanie nositeľov reklamy. Sezónne vplyvy v oblasti reklamy. Tvorba reklamy. Reklamný jazyk. Argumentácia. Kontrolná fáza v oblasti reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.