Number of the records: 1
Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu
Title Ako robiť kvalitnú a vysokoúčinnú reklamu : Systém AIDA Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 2-3 (1999), s. 33-41 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * komunikácia * rozhodovanie * plánovanie * objekty reklamy * prostriedky reklamné * ciele podnikové * tvorba reklamy * náklady * médiá * realizácia obchodná * agentúry * kontrola * inzercia Annotation Reklama ako dôležitý nástroj komunikácie určitého podniku na jeho odbytových trhoch. Funkcie reklamy. Reklamné rozhodnutia. Plánovanie reklamných prostriedkov. Plánovanie nositeľov reklamy. Sezónne vplyvy v oblasti reklamy. Tvorba reklamy. Reklamný jazyk. Argumentácia. Kontrolná fáza v oblasti reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1