Number of the records: 1
Cestovné kancelárie si čoraz viac uvedomujú dôležitosť korektného prístupu k zákazníkom
Title Cestovné kancelárie si čoraz viac uvedomujú dôležitosť korektného prístupu k zákazníkom Author info Ľudmila Novacká Author Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 15 (14. apríla 1999), s. 23A. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * zákazníci * ochrana spotrebiteľa * zmluvy * ceny * reklamácie * Slovensko Annotation Ochrana zákazníka v cestovnom ruchu vychádza zo zákonnej úpravy ochrany spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. Tri základné dimenzie ochrany. Základom ochrany sú zmluvy s dodávateľmi služieb. Možnosti a podmienky reklamácie. Zmeny cien. Sankcie voči nedisciplinovaným zákazníkom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-20
article
Number of the records: 1