Number of the records: 1  

Cestovné kancelárie si čoraz viac uvedomujú dôležitosť korektného prístupu k zákazníkom

  1. Title Cestovné kancelárie si čoraz viac uvedomujú dôležitosť korektného prístupu k zákazníkom
    Author infoĽudmila Novacká
    Author Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 15 (14. apríla 1999), s. 23A. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * zákazníci * ochrana spotrebiteľa * zmluvy * ceny * reklamácie * Slovensko
    AnnotationOchrana zákazníka v cestovnom ruchu vychádza zo zákonnej úpravy ochrany spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. Tri základné dimenzie ochrany. Základom ochrany sú zmluvy s dodávateľmi služieb. Možnosti a podmienky reklamácie. Zmeny cien. Sankcie voči nedisciplinovaným zákazníkom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.