Number of the records: 1  

Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme

  1. Title Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme . 1
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 6, č. 3 (Marec 1999), s. 8-9
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords kultúra podniková * marketing * marketing strategický * podnik * trh * spotrebitelia * zákazníci * segmentácia trhu * zisk obchodný * psychológia predaja
    AnnotationZákladné prvky marketingovej koncepcie. Významná úloha segmentácie trhu v modernom marketingu. Orientácia firmy na spotrebiteľa. Reakcie spokojných zákazníkov. Koordinovaný marketing a marketingový pohľad na organizačnú sféru firmy. Dosiahnutie zisku prostredníctvom uspokojenia zákazníka. Prednosti silnej podnikovej kultúry.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.