Number of the records: 1
Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem
Title Cenové stratégie ako nástroj podnikania firiem : likvidácia konkurencie je nezlučiteľná s trhovým hospodárstvom Author info Michal Oláh Author Oláh Michal Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 85 (5. mája 1999), s. 8. - Bratislava : Ecopress, 1999. ISSN 1335-4701 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords tvorba cien * ceny * stratégia marketingová * diferenciácia cenová * politika cenová * konkurencieschopnosť * vyrovnanie cenové Annotation Účelnejšie využitie cenových stratégií vrcholovým manažmentom firiem. Prémiová, podporná, odčerpávajúca a prieniková cenová stratégia. Cenová diferenciácia. Spôsoby využitia cenovej diferenciácie. Vzájomné prepojenie cenovo-politického vyrovnania a cenovej a sortimentnej politiky firmy. Problematika spodnej hodnoty ceny. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 66-130
article
Number of the records: 1