Number of the records: 1  

Key Slovak marketing problems and solutions

  1. Title Key Slovak marketing problems and solutions
    Parallel titleHlavné problémy marketingu a predaja
    Author infoStewart Glickman
    Author Glickman Stewart
    Source document Business performance = Podniky a podnikanie : the slovak business journal = Časopis o podnikaní na Slovensku. Vol. 3, no. 1 (1998), p. 58-65. - Bratislava : Brigette Buchet, 1998. ISSN 1335-2369
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish, Slovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * predaj * konkurencieschopnosť * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * distribúcia * cash flow * Slovensko
    AnnotationTabuľka (matrica) hlavných slovenských problémov v oblasti marketingu a ich riešení. Vybudovanie silnej stratégie marketingu a predaja ako nástroj zachovania konkurencieschopnosti. Štruktúra a použitie matrice pre marketing a predaj. Rozbor 15 hlavných problémov a ich riešení.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.