Number of the records: 1  

On some aspects of below-the-line marketing communication in Slovakia

  1. Title On some aspects of below-the-line marketing communication in Slovakia
    Parallel titleNiektoré aspekty podlinkovej marketingovej komunikácie na Slovensku
    Author infoDalibor Belovický
    Author Belovický Dalibor
    Source document Business performance. Vol. 2, no. 1 (1997), p. 50-57. - Bratislava : Brigette Buchet, 1997. ISSN 1335-2369
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish, Slovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * podpora predaja * práca s verejnosťou * marketing sieťový * marketing priamy * spotrebitelia * Slovensko
    AnnotationNové faktory vývoja trhu po roku 1989, ovplyvňujúce marketingovú komunikáciu. Charakteristika podpory predaja, public relations, personalizovaného predaja a direct marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 3,4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.