Number of the records: 1
Efekt pozitivního postoje k reklamě
Title Efekt pozitivního postoje k reklamě Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 4 (1999), s. 48-49. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * kampane reklamné * tvorba reklamy * psychológia reklamy * motivácia * nákup * propagácia Annotation Zásady konštrukcie reklamy na zlepšenie jej účinnosti. Matrica vypracovaná reklamnou agentúrou FCB operujúca na základe štyroch typov reklamy. Matrica Rossitera-Percyho a jej zásady tvorby a hodnotenia reklamy. Použitie informačnej a transformačnej motivácie v reklame pri nakupovaní s malou alebo veľkou zaangažovanosťou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 3-7
article
Number of the records: 1