Number of the records: 1  

Tohtoročná TREND konferencia o marketingovej komunikácii sa venovala efektivite reklamy

  1. Title Tohtoročná TREND konferencia o marketingovej komunikácii sa venovala efektivite reklamy
    Author infoBarbora Žiačiková
    Author Žiačiková Barbora
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 9, č. 25 (23. júna 1999), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, spol. s r.o., 1999. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * efektívnosť * komunikácia marketingová * značky výrobné * produkty * výskum * konferencie * 1999
    AnnotationTREND konferencia Marketingová komunikácia '99. Hlavná téma konferencie - efektivita v marketingovej komunikácii. Značka a produkt. Značka má prilákať kupujúcich, ale len dobrý produkt podnieti opätovný nákup. Význam kvalitatívneho výskumu. Vyhodnocovanie reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.