Number of the records: 1  

Marketingový manažment bankovej pobočky

  1. Title Marketingový manažment bankovej pobočky . I. časť
    TranslationMarketing management at branch offices of banks
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 7, č. 6 (Jún 1999), s. 11-13. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1999. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * banky * pobočky bankové * Slovensko
    AnnotationAplikácia marketingového manažmentu v slovenských bankách. Cieľom marketingu je, aby banka dosiahla zisk - aby predávala rentabilne. Vytvorenie imidžu banky. Realizácia participatívneho manažmentu v bankách (spoločné rozhodovanie manažéra a jeho spolupracovníkov). Marketing pobočky. Pokračovanie v č. 7/99.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches1999: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.