Number of the records: 1  

Rozhlas a televize jako reklamní média

  1. Title Rozhlas a televize jako reklamní média
    Source document Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. Č. 7-8 (1999), s. 48. - : České a slovenské odborné nakladatelství Praha, 1999. ISSN 1210-4094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * techniky reklamné * médiá * rozhlas * televízia
    AnnotationEfektivita rozhlasovej a televíznej reklamy. Odlišnosti medzi rozhlasovou a televíznou reklamou. Ako a pri akej príležitosti sa má firma obrátiť na mediálnu reklamu. Obľúbenosť jednotlivých médií v ČR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.