Number of the records: 1  

Prístupy podnikateľských subjektov k tvorbe cien výrobkov

  1. Title Prístupy podnikateľských subjektov k tvorbe cien výrobkov
    TranslationApproaches of business entities to product pricing
    Author infoViera Marková
    Author Marková Viera
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 28, č. 3 (1999), s. 224-237. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords tvorba cien * jednotka podnikateľská * dopyt * ponuka * konkurencia * zisk * koncepcie * kalkulácia nákladov * vzorce * marketing mix
    AnnotationCena je pre podnikateľský subjekt dôležitá informácia o situácii na trhu. Vymedzenie faktorov ovplyvňujúcich cenovú tvorbu. Faktor dopytu, ponuky a iné faktory. Prístupy k tvorbe cien z aspektu trhovej koncepcie. Cena ako jeden z nástrojov marketingového mixu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.