Number of the records: 1  

Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku

  1. Title Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku
    Source document Poradca. Č. 12-13 (1999), s. 290-310. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1999. ISSN 1335-1583
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * riadenie podnikové * štúdie prípadové * štruktúra organizačná * systémy informačné * útvary podnikové * výskum podnikový * zabezpečenie organizačné * zabezpečenie informačné * METIS * systémy informačné marketingové
    AnnotationIdentifikácia kľúčových problémov slovenského marketingu a možnosti ich riešenia. Prípadová štúdia P-OBCHOD s.r.o. Organizačné usporiadanie marketingových a obchodných činností. Cieľové riešenie organizačného usporiadania marketingových a obchodných činností. Marketingový informačný systém. Podporné projekty zavádzania marketingu do praxe.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 9-13

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.