Number of the records: 1
Veltrhy mají budoucnost v komunikačním mixu
Title Veltrhy mají budoucnost v komunikačním mixu Translation Fairs have their future in communication mix Author info Václav Svoboda Author Svoboda Václav Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 3 (1999), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 1999. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Keywords veľtrhy * komunikácia marketingová * imidž Annotation Vývojové trendy veľtrhov s ohľadom na ich účinnosť v komunikačnom mixe. Veľtrhy sa presadzujú v business-to-business - v obchode medzi podnikmi. Nástroje komunikačného mixu. Postavenie a efektívnosť veľtrhov Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-4
article
Number of the records: 1