Number of the records: 1  

Veltrhy mají budoucnost v komunikačním mixu

  1. Title Veltrhy mají budoucnost v komunikačním mixu
    TranslationFairs have their future in communication mix
    Author infoVáclav Svoboda
    Author Svoboda Václav
    Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 3 (1999), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 1999. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Keywords veľtrhy * komunikácia marketingová * imidž
    AnnotationVývojové trendy veľtrhov s ohľadom na ich účinnosť v komunikačnom mixe. Veľtrhy sa presadzujú v business-to-business - v obchode medzi podnikmi. Nástroje komunikačného mixu. Postavenie a efektívnosť veľtrhov
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.