Number of the records: 1  

Kino je médium mladých

  1. Title Kino je médium mladých
    Author infoNataša Batíková
    Author Batíková Nataša
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 10 (Október 1999), s. 26-27. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * film * mládež * agentúry * Arcona * Pepsi-Cola SR, s.r.o. * prostriedky reklamné * komunikácia marketingová * Česko * Slovensko
    AnnotationKino ako obľúbený prostriedok reklamy pre tých, ktorí vyrábajú produkty pre mladých. Kinoreklama v slovenských podmienkach. Spoločnosti, ktoré ponúkajú ako sprostredkovateľa reklamy filmové plátno. Dĺžka reklamy a ceny. Výhody a nevýhody uplatňovania kinoreklamy v Česku a na Slovensku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.