Number of the records: 1  

Spotrebiteľské preferencie a ich aplikácia v marketingovej stratégii poistného trhu

  1. Title Spotrebiteľské preferencie a ich aplikácia v marketingovej stratégii poistného trhu
    Author infoVanda Lieskovská, Eva Kafková, Zlatica Palenčíková
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Kafková Eva EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Palenčíková Zlatica
    Source document Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. Roč. 4, č. 1 (1998), s. 5-7. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 1998. ISSN 1335-1044
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords trh poistný * poisťovne * služby * stratégia marketingová * preferencie spotrebiteľské * výskum trhu * Košický kraj * Prešovský kraj
    AnnotationRozvoj poistného trhu na Slovensku od r. 1992. Počet etablovaných poisťovní. Konkurenčné aktivity a marketingové koncepcie v poisťovníctve. Výsledky marketingového výskumu, ktorých cieľom bolo naznačiť momentálne preferencie poistných inštitúcií a ich produktov, vyjadrenie postojov respondentov k službám poisťovní a hľadiská pri výbere poisťovne. Výskum bol realizovaný na vzorke respondentov Košického a Prešovského kraja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.