Number of the records: 1  

Reklama nie je všemocná

  1. Title Reklama nie je všemocná
    Author infoMartin Augustín
    Author Augustín Martin
    Source document Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 10 (1999), s. 30. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * kampane reklamné * marketing mix * agentúry * podpora predaja
    AnnotationReklama patrí medzi najrýchlejšie sa prispôsobujúce oblasti na slovenskom trhu. Stanovenie cieľov reklamnej kampane. Globalizácia reklamy. Aj reklama potrebuje podporu v podobe marketing mixu. Správny výber reklamnej agentúry.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.