Number of the records: 1  

Ignis - od taktiky k stratégii

  1. Title Ignis - od taktiky k stratégii
    Author
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 11. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords značky výrobné * Ignis * Wirlpool * kampane reklamné * predmety spotreby dlhodobej * marketing * komunikácia marketingová
    AnnotationZnačka Ignis sa stáva strategickou značkou spoločnosti Wirlpool Slovakia. Reklamná televízna kampaň značky Ignis. Štvorročná história značky Ignis na Slovensku. Oslovenie cieľovej skupiny slovenských spotrebiteľov. Vývoj znalosti značiek Ignis a Wirlpool.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.