Number of the records: 1  

Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing

  1. Title Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing . 1.
    Author infoJan Faltys
    Author Faltys Jan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 23. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie automatizované * systémy automatické * technika riadenia * modelovanie * modelovanie systémov riadiacich * vstupy * marketing priamy
    AnnotationPohľad na podnikateľské subjekty ako na systém automatického riadenia a na možnosti úspešnej regulácie týchto systémov v súvislosti s priamym marketingom. Teória automatizovaného riadenia ako vedecká disciplína. Regulačné obvody. Logika regulácie. Vlastná firma ako model.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.