Number of the records: 1  

Imidž ako súčasť kultúry organizácie

  1. Title Imidž ako súčasť kultúry organizácie
    TranslationPersonality as a part of corporate culture
    Author infoJana Holúbeková
    Author Holúbeková Jana
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 1 (Január 2000), s. 16-17. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * kultúra podniková * správanie sociálne * zamestnanci * vzdelávanie ďalšie * NBS Bratislava * banky
    AnnotationZamestnanci NBS pri výkone svojej pozície reprezentujú nielen seba, ale i celú organizáciu. Základné činitele úspešnej reprezentácie: odborné vedomosti a zručnosti, pohotovosť myslenia a kultivovanosť vyjadrovania. Nemalý význam má náležité správanie a sebaisté vystupovanie podľa zásad spoločenského styku. Problematika spoločenského správania vrátane úpravy zovňajšku (celkového imidžu) je súčasťou obsahovej náplne viacerých vzdelávacích podujatí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2000: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.