Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia banky

  1. Title Marketingová komunikácia banky . I. časť
    TranslationMarketing communication of banks
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 2 (Február 2000), s. 13-15,38-40. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak, English
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * banky * komunikácia * marketing * služby bankové * stratégia marketingová * identita podniková
    AnnotationVýznam marketingovej komunikácie banky. Stratégia komunikácie by mala byť súčasťou marketingovej politiky, mať jasný charakter, zaoberať sa výberom trhovej pozície, zaoberať sa výskumom identity. Pokračovanie v č. 3/2000.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2000: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.