Number of the records: 1  

Náčrt tvorby cenovej stratégie podniku

  1. Title Náčrt tvorby cenovej stratégie podniku
    Author infoMilan Rajňák
    Author Rajňák Milan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 8-9 (1999), s. 144-147. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords tvorba cien * stratégia podniková * ciele podnikové * marketing * kvalita výrobkov * náklady a ceny
    AnnotationTvorba cenovej stratégie podniku. Obsah cenovej stratégie. Východiská tvorby cenovej stratégie. Spotrebiteľský dopyt a vzťah medzi objemom dopytu a cenou určitého výrobku. Vyššia kvalita znamená vyššiu cenu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.