Number of the records: 1  

Kvalita ako dôležitý marketingový aspekt v činnosti poisťovne

  1. Title Kvalita ako dôležitý marketingový aspekt v činnosti poisťovne
    Author infoAnton Korauš
    Author Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 10 (1999), s. 173a-173e. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords poisťovne * poisťovne komerčné * poistenie * produkty * služby * marketing * marketing interaktívny * poistné * propagácia * podpora predaja * prieskum trhu
    AnnotationHlavná úloha marketingu je vytvoriť pre firemný produkt na trhu výhodnú trhovú pozíciu prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov. Poistenie ako produkt poisťovne. Cena poistných produktov. Výpočet poistného. Distribúcia poistných produktov viaccestným marketingom. Využívanie priameho marketingu v poisťovníctve. Ciele propagačnej činnosti prostredníctvom jej nástrojov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.