Number of the records: 1
Reklamný trh 1999 stagnoval
Title Reklamný trh 1999 stagnoval Author info Pavel Hapák Author Hapák Pavel Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 2000), s. 1,20-21. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * trh * Slovensko * ukazovatele * 1999 Annotation Analýza reklamného trhu na Slovensku v roku 1999. Stagnácia reklamného trhu. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu na Slovensku 1998-1999. Prognóza vývoja reklamného trhu do r. 2003. Reklama v r. 2000. Metodika hodnotenia veľkosti reklamného trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-6
article
Number of the records: 1