Number of the records: 1  

Kultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodné podnikanie firiem

  1. Title Kultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodné podnikanie firiem
    TranslationSelected aspects of cultural differences and their impact on international enterprising activities
    Author infoOtília Zorkóciová
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov = Magazine for managers = Zeitschrift für Unternehmer. Roč. 11, č. 2 (2000), s. 22-23. - Bratislava : INFORMEX, 2000
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie medzinárodné * globalizácia * kultúra * spoločnosť * komunikácia * správanie
    AnnotationHľadanie nezameniteľnej identity ako prvoradá úloha firiem v globalizačnom procese. Ako prosperovať na medzinárodnom trhu v prostredí viacerých kultúr a zvykov. Základné funkcie kultúry. Definovanie štyroch základných dimenzií kultúry. 1. Vzťah k autorite. 2. Vzťah individualizmu a kolektivizmu. 3. Koncepcia maskulinity a feminity. 4. Spôsob riešenia konfliktov. Základné kultúrne odlišnosti relevantné pre dosah kultúry na medzinárodné podnikanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2000: 2-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.